maandag 27 april 2015

Heerlijke vakantie

Zeist, 27 april

Afgelopen week zijn we heerlijk op vakantie geweest met vrienden & kids naar Hof van Saksen.
We kennen hen van onze vakantie vorig jaar bij Land van Bartje.
Het was weer super gezellig en alles zat mee, zelfs het weer ☀️☺️.
Zij kennen mij & mijn gezicht niet anders dan na de operaties.
We zien elkaar een aantal x per jaar. Daardoor zien zij de veranderingen in mijn gezicht veel beter dan wij zelf. Ik kijk natuurlijk elke dag met mijn vergrootspiegel naar mijn neus & voorhoofd.
Erg lief dat ze uit zichzelf opmerkten dat mijn gezicht er zo goed uitziet.
Mijn neus is denk ik ook echt wel prima geworden. Mijn voorhoofd zullen we pas begin 2016 echt goed kunnen beoordelen, want de plastisch chirurg heeft aangegeven dat het tot een jaar na operatie kan genezen en bijtrekken, ik smeer me onnozel, met anti scar serum & zonnebrandcreme.

Ik heb zelf ff ingezoomd op onze vakantiefoto's.
Normaal maak je niet zoveel foto's van jezelf, maar nu wel een selfie met Geert en Geert had een knuffelfoto van mij met Lisa gemaakt. Kijk maar...



1 opmerking:

  1. Jullie zien er fantastisch uit Margot. Mijlpaal om foto's van jezelf te publiceren?! En inderdaad smeren, smeren, smeren.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen