dinsdag 10 maart 2015

Lasergamen

10mrt Zeist

Vandaag weer naar Rotterdam geweest om mijn neus weer te laseren of zoals mijn collega's het noemen 'lasergamen'. Ik vind dat wel grappig, want het laseren voelt als een vervelende tinteling, maar niet pijnlijk ofzo. Het is alleen de hele trip er naartoe en dat je pas vanaf 10.30u terecht kan. Hierdoor breekt t mijn (werk)dag. 

De arts zag ook dat er nog 2 hechtingen in mijn voorhoofd zat. Die heeft de assistente gelijk verwijderd. Ik vond het al vreemd dat ik 2 harde plekjes had, maar dacht dat het hardnekkige korstjes waren (waar ik, Miss Ongeduld, geduld mee moest hebben).

Ik moet in ieder geval nog 2x terug komen: 1x om te laseren eind april (al ben ik zelf al best tevreden over de kleur van mijn neus & littekens) en 1x op controle bij Dr Mureau in mei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten