zaterdag 14 februari 2015

Mooie dag

14febr, Zeist

De dag begon al goed omdat de kids uitsliepen 👍. Wij hadden gisteravond een gezellige avond bij vrienden, dus kwam extra goed uit 😉.

Vandaag heerlijke dag met mijn 3 valentijntjes 😍 gehad. Heerlijk in bos 🌲🌳 gespeeld en xtra veel geknuffeld 😘. Ik had ook paar kadootjes 🎁 dus dat viel  goed in de smaak.

1ste week na het verwijderen van de hechtpleisters is goed verlopen. Iedereen reageert heel lief & positief op mijn voorhoofd. Ik zie zelf ook dat het snel geneesd. Zelf ben ik vooral blij dat de stap terug 👣 erg meevalt en het deukje in mijn voorhoofd echt helemaal weg is, mission accomplished 👍☺️. Sinds gister mag ik smeren met anti-litteken creme en camoufleren waar nodig. 

Het was een mooie dag om meerdere redenen ☺️😍.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten