vrijdag 6 februari 2015

Hechtingen eruit

6febr, Rotterdam

We zijn net klaar in het Erasmus ziekenhuis 🏥. Lisa heeft zich 1,5u goed gehouden en de wachtkamer geamuseerd met haar K3 liedjes 🎤🎧. Alles liep uit, waardoor we lang moesten wachten tot ik aan de beurt was.


Toen moest er overlegd worden of mijn hechtingen wel al allemaal verwijderd mochten worden. Er staat een kleine week voor en nu zitten we pas op 4 dagen. De arts 😷 vond t er goed genoeg uitzien om alles te verwijderen (anders moest de rest pas maandag bij huisarts). Nu heb ik wel hechtpleisters om tm maandag de boel extra te schermen en genezing te bevorderen. Haren wassen 💆 mag pas maandagavond weer. Pas over een week mag ik voorzichtig beginnen met smeren. 

Komende week heb ik gelukkig maar een paar externe werkafspraken staan en vooral veel interne 'dates' 📇. Ik was al beetje bang dat ik niet meteen toonbaar zou zijn. Op kantoor is dat opzich niet zo erg, maar bij nieuwe afspraken vind ik dat niet prettig.

1 opmerking:

  1. Weer een stapje verder! Geweldig dat je dochter zich zo goed gedragen heeft. Toi toi met back to work. Kalm aan beginnen. Respect hoor dat je zo gelijk weer begint.

    Groetjes, Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen