zaterdag 7 februari 2015

Spanning op koppie

8febr, Zeist

Ik heb sinds de hechtingen eruit zijn en de hechtpleisters strak op mijn voorhoofd zitten last van koppijn 😏. Gelukkig geen migraine ofzo, maar gewoon koppijn. Door de pleisters voelt t alsof ik hele dag mijn wenkbrauwen optrek. Erg fijn als ik daar maandagavond waarschijnlijk van verlost ben. Nog ff...

Heel fijn dat mijn ouders hier zijn. Gisteravond was gezellig, toen kwam Geert met de kids thuis, na een heerlijk nachtje & dagje met neefje & nichtje in limburg en waren mijn ouders al hier. Lekker samen gegeten.

Vandaag moet Geert werken 🚒. Fijn dat mijn ouders ff met de kinderen naar buiten kunnen 🌲🌳 of iets leuks gaan doen. Dat gun ik de kindjes, maar dat kan ik nu even zelf helaas niet verzorgen/doen. Mijn ouders helpen mij hier enorm mee en leuk voor de kindjes ☺️☺️. Ze hebben alle 4 enorm genoten van het Dick Bruna Huis/Nijntje Museum, zo lief 😘.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten