dinsdag 3 februari 2015

Redelijk goed nachtje

3febr, Zeist

Wat een lieve & attente berichtjes 📨, 💐 en 📬 kaarten heb ik voor & na mijn operatie mogen ontvangen van naaste collega's, buren, vrienden & familie. Super lief 💌!

Ik was gister best een beetje bezorgd hoe ik de nacht door zou komen. Dat viel gelukkig mee. Door veel kussens onder mijn hoofd en een meer rechtop houding kon ik de druk op mijn voorhoofd verlagen en toch wat uurtjes slapen 😴.

Vanmiddag komt Lisa weer thuis (juich, juich) met Opa & Oma. Ze heeft daar 2 nachtjes gelogeerd en veel met haar neef & nicht gespeeld. Ik ben benieuwd hoe ze reageert op mijn bloederige 'look'. Het doet mij weer terugdenken aan 15maanden geleden, maar Lisa was toen pas 10maanden oud.

Lars reageert prima. Als ik vertel dat t allemaal wel goedkomt met mama's hoofdje, dan zegt hij 'dat weet ik toch mama'. Hij begreep alleen niet dat hij gistermiddag niet met een vriendje hier thuis af kon spreken om te spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten