maandag 9 februari 2015

Spannend

9febr, Zeist

Vandaag laatste dagje thuis gewerkt door hechtpleisters op mijn voorhoofd (niet zo charming 😏). Ging prima πŸ‘, want Geert was met Lisa naar een vriend vd brandweer πŸš’. Lars ging 's middags fijn bij een vriendje spelen πŸ‘¦.

Ik mocht vanavond de pleisters voorzichtig verwijderen en haren wassen πŸ’†. Dus heerlijk ff gebadderd πŸ›. Morgen in daglicht kan ik het resultaat voor nu waarschijnlijk pas goed zien. Geert heeft t net als netjes beoordeeld. De spanning is een stuk minder op mijn voorhoofd, juich juich πŸ‘. Ik weet dat ik pas vrijdag aan de slag mag met smeren, dus tot die tijd moeten mijn haren t werk doen. Er zitten nog paar korstjes en t is wat beurs. Benieuwd naar de dag van morgen...

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat het meegevallen is Margot. Je hebt het ergste er nu weer opzitten. Doe kalm aan. Toi toi met alles. Groetjes,

    DorothΓ©

    BeantwoordenVerwijderen