maandag 16 november 2015

Terugblik, 2 jaar verder

15 november, Zeist

Vrijdagavond & zaterdag zijn we gezellig bij mijn ouders in Zuid-Limburg geweest.

Het deed me terugdenken aan 2 jaar geleden, toen we door de situatie aan mijn gezicht ruim 5 weken bij hen gelogeerd hebben. Wat een bijzondere tijd was dat...
Lars die veel opstap ging met mijn vader en ook regelmatig bij mijn schoonouders logeerde.
Lisa die toen was 9 maanden was en steeds meer ging bewegen en hééél veel tijd heeft doorgebracht met mijn moeder (omdat ik haar toen niet mocht tillen en zelfs amper kon vasthouden).
Geert die heen en weer pendelde tussen Zeist (thuis), Utrecht (werken bij de brandweer), weer naar Limburg (onze ouders) en met mij naar Rotterdam (ziekenhuis) ging.

Wat mooi dat we die bijzondere tijd met elkaar hebben doorgemaakt. Al was het medisch & fysiek pittig, qua gezin en familie was het ook een hele gezellige tijd en hebben we er het beste van gemaakt.

Fijn dat dit hoofdstuk nu kan worden afgesloten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten