dinsdag 10 november 2015

Laatste x bij het Erasmus in Rotterdam

10 november 2015

Vandaag laatste x bij het Erasmus ziekenhuis 🏥 in Rotterdam geweest.
De vrouwelijke arts is tevreden over mijn neussie, dus het laseren zit erop.
Daarmee is er een einde gekomen aan onze tripjes naar Rotterdam.

Ik ben het Erasmus en de dermatologen & chirurgen die er werken erg dankbaar.
Het is ruim 2 jaar geleden dat we met dit traject gestart zijn.
Ze hebben hun uiterste best gedaan om er (na alle operaties) weer iets volledig gezonds en toonbaars van te maken. Stap 1 is gelukt, laten we hopen dat stap 2 ook geslaagd is 😉.

Februari 2016 zal het eindresultaat duidelijk zijn...
Tot die tijd nog even goed mijn voorhoofd insmeren. De douglas & bergman serum zijn blij met me 👛.



1 opmerking:

  1. Een mijlpaal Margot. Ik wens je toe dat je nooit meer terug hoeft en dit boek kunt sluiten. Ik denk dat je nog wel onder controle blijft van een dermatoloog voor de zekerheid.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen