donderdag 13 februari 2014

From Paris with love ๐Ÿ˜

Het was een drukke & enerverende week. 

Parijs was geweldig. Wat een mooie stad! Meeting met 7 franse & 1 belgische collega was erg nuttig, leuk en met heerlijke luxe lunch. Tuurlijk was het een lange dag en vermoeiend (moest 4 presentaties geven & alles ging in t engels). Het was dus wel goed dat ik ma & di de avonden rustig aan heb gedaan. Gelukkig trok last van mijn koppie maandag weg, dus heb hele week gewoon kunnen werken. 

Het was ook een week waarin ik dus buitenlandse collega's weer voor het 1st zag na mijn operaties. Je merkt dat mensen die het weten, super aardig reageren op het (huidige) resultaat. Mensen zoals mijn internationale baas. Andere contacten die mij niet eerder hebben gezien zeggen gewoon niks, het kan zijn dat ze t niet goed zien of ze zijn gewoon heel aardig. Ook ๐Ÿš’brandweercollega van Geert gezien, die was ook zo attent (en wist er natuurlijk alles van). Voor brandweer ook pittige week, er komen weer bezuinigingen aan...

Nu heerlijk lang weekend in Zuid-Limburg! Lars verheugt zich enorm op zijn logeerpartij bij de Opa's & Oma's. ☺️ Hij vroeg vanavond steeds hoelaat we morgen vertrekken, echt lief. Hopelijk is Lisa komende nachten geen nachtbrakertje en slaapt ze fijn door ๐Ÿ˜ด. Geert & ik kijken ook uit naar ons verblijf bij Kasteel Bloemendal ๐Ÿฐ, lekker badderen, heerlijk dineren, mooie omgeving en fijn samen zijn ๐Ÿ˜.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten