zondag 9 februari 2014

Last van mijn koppie

Helaas heb ik laatste dagen wat last van mijn koppie. Zowel (te) strak voorhoofd icm wat koppijn 😨. 1ste kan ik hopelijk oplossen door met creme elke avond mijn voorhoofd te masseren. Koppijn komt vast door gebroken nachten (Lisa 😢 en pijn aan mijn tanden 😁 na tandartsbezoek) icm onze erg drukke agenda's. 

Heb komende week paar dingen geschrapt, zodat ik deze drukke tijd goed door kom. Wil niet, zoals half NL, ziek worden 😳. Voorzorgsmaatregelen zijn getroffen, beginnend met optijd naar bedje 😴.

Soms verlang ik terug naar de tijd dat Lars ook nog een middagdutje deed. Dan kon je zelf ook ff 1,5u tukkie 😴 doen of gewoon relaxen. Nu is t van 7-20u flink aanpoten met die 2 actieve kids van ons (vooral als Geert aan t werk is 🚒 en t regent ☔️). Respect voor alleenstaande moeders/vaders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten