zaterdag 1 februari 2014

Leuk sociaal weekend

Gistermiddag lekker met een van mijn beste vriendinnen & Lisaatje geshopt 👜 en geborreld. Het voelt steeds wat normaler om ook prive weer een druk sociaal leven te hebben en weer gewoon af te spreken met vriendinnen zoals voorheen. Ik ben niet meer constant met mijn 'look' bezig. Tuurlijk merk ik dat mensen die er vanaf weten als 1ste naar mijn neus kijken, logisch.

Vanmiddag ben ik zelfs met de kids naar het verjaardagsfeessie 🎉 van onze lieve Oppas geweest. Geert is aan t werk 🚒, dus ik was alleen met de kids. Buiten onze oppas & haar moeder kende ik natuurlijk niemand. Geert vond t stoer dat ik zonder aarzelen gegaan ben en een gezellige tijd heb gehad. Ik vond t niet eng.

Morgen hebben we ook een leuke familie-date op de planning staan bij vrienden bij ons in de straat. Leuk sociaal weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten