zaterdag 1 februari 2014

Gedachtes

Geert & ik hadden pas een gesprek over mensen die wel of niet iets zeggen over mijn gezicht. Ik vat dat op dat ze (familie/vrienden/collega's) geen grote verbetering zien t.o.v. begin januari en daarom niks zeggen om mijn gevoel te sparen. Geert ziet dat anders, hij denkt dat anderen die t weten en mij vaak zien er gewoon niets meer over zeggen omdat t ze niet (meer) opvalt. Ik probeer er goed mee om te gaan en het beste van te maken. Overdreven gevoelig doen op dit punt vind ik zo suf, maar soms overvalt t me (als ik moe ben en alleen). Dan sta ik t toe en laat t maar over me heen komen. Probeer wel heel dankbaar te zijn voor alles dat ik heb! Boefje Lars, lieve bijna staande blije Lisa ☺️ en mijn grote liefde Geert (bijna 4 jaar getrouwd 💍, juich juich!).

Qua operaties mag ik echt wel blij zijn met alles dat ze tegenwoordig kunnen en ik mag eigenlijk niet klagen met hoe t nu, 6 weken na laatste operatie, (al) is. Toch is t af en toe ff wennen dat t niet zo is als t was. Vooral mijn voorhoofd is nog (te) strak. Benieuwd wat dr. Mureau in maart voorstelt en wat hij er van vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten