zondag 5 januari 2014

1ste werkdag, prima verlopen

Maandag, 6 jan

Vandaag 1ste werkdag.
Geert brengt me omdat ik zoveel spullen moet terug verhuizen (o.a. werkstoel) naar kantoor. Ik heb een mooie binnenkomer: trakteer op vlaaien omdat ik jarig ben geweest. Benieuwd hoe de reacties zullen zijn. We gaan t zien...

Het was een hele leuke 1ste dag op mijn werk. Fijne dag om te beginnen omdat bijna iedereen weer start na de kerstvakantie. Ik heb wel nog niet veel werk verzet, vooral bijgekletst en champagne gedronken op de nieuwjaarsborrel. Reacties op mijn nieuwe 'look' waren erg goed. Dat is een pak van mijn hart. Daarnaast hartverwarmend dat zoveel collega's me kwamen verwelkomen met een babbeltje en aardige woorden. Mijn eigen team had de boel enorm leuk versierd 🎉 voor mijn terugkomst en verjaardag. Op een stoel in mijn kamer stond; 'zoenen mag', ha ha 😜. Goede beslissing geweest om nu te gaan werken en niet al voor kerst 🎄. Nu was ik er klaar voor en de 2 weken vakantie hebben ervoor gezorgd dat ik zelf heb kunnen oefenen op en wennen aan mijn nieuwe opmaak-routine & gezicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten