donderdag 16 januari 2014

Leven steeds normaler

Mijn werkweek zit erop. Best pittig 4 dagen hard werken en daarnaast ook nog een druk gezinsleven. 

Ik geniet er enorm van om weer lekker aan t werk te zijn. Collega's reageren zo aardig! Echt hartverwarmend, dat had ik niet van iedereen verwacht. Om de beurt komen ook collega's van andere afdelingen even een praatje maken. 
Hoe heb ik kunnen denken dat mensen onaardig of lomp zouden reageren op mijn gezicht & afwezigheid. Je merkt dat ze t gewoon heel vervelend voor mij vinden en voor mijn gezin/familie dat we dit mee moe(s)ten maken. Het resultaat vindt niemand raar of vreemd, of ze durven t (nog) niet te zeggen 😉, ha ha.

Deze week ook fijn met de kindjes in bad geweest 🛁. Dat vind ik toch zo fijn dat dat weer kan. Onze kids zijn dol op badderen, dus erg leuk! Al moest ik Lars wel waarschuwen dat er geen water over mijn hoofd gegooid mocht worden. Dat vond hij natuurlijk wel jammer, onze ondeugt! 😜

Mijn ouders zijn op komen passen. Ik had ze ruim 10 dagen niet gezien. Zij zagen gelukkig ook verbetering in mijn gezicht en waren positief over mijn lok en pogingen met camouflage make-up. Voor hun is het volgens mij ook fijn om te merken dat mijn leven steeds weer wat 'normaler' wordt en ik geniet vd dagelijkse dingen. 
Ik ben ze zoooo dankbaar voor de tijd die we bij hen mochten verblijven met ons gezinnetje, de goede zorgen voor de kids en de rust die dit mij gaf. Daarnaast was het, ondanks de treurige omstandigheden, toch een gezellige tijd met elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten