zaterdag 11 januari 2014

Relaxt (familie-)weekend

Zaterdag, 11jan

Het is een lekker relaxt weekend. Fijn om na deze drukke tijd even een rustige tijd te hebben met het gezin. Gister zijn we er ff met z'n 4tjes op uit gegaan en vanmiddag gaan we gezellig naar mijn zwangere zussie, haar vriend Andre en de poesjes 🐱🐹. Lars is hun grootste fan, dus die laatste 2 mogen we absoluut niet vergeten.

Gister kreeg ik bericht vd thuiszorgdames  Marlie & Renata. Ze waren erg benieuwd hoe t nu met me ging en hoe mijn gezicht er nu uitziet. Ik heb ze een foto ge-appt zonder camouflage en eentje met (haar-lok en make-up). Ze waren erg enthousiast over het resultaat! Blij voor mij dat het zo goed heelt en er nu al (nog geen maand na laatste operatie) zo goed uitziet. Zij verwachten dat alles nog veel beter bijtrekt, maar dat littekens en wondje tijd nodig hebben. Boodschap is: geduld hebben! Die opdracht ga ik naleven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten