woensdag 22 januari 2014

Controle afspraak Erasmus

Vandaag met Geert opweg naar Rotterdam voor controle afspraak bij het Erasmus, afdeling dermatologie. Spannend en benieuwd wat ze gaan zeggen en doen. Vreemd om weer even zonder make up rond te lopen. Dermatoloog moet natuurlijk goed kunnen bekijken hoe mijn gezicht eruitziet en niet hoe ik mijn best doe eea te camoufleren.

Dr Wong is tevreden. Het wondje op mijn voorhoofd zal op termijn worden weggelaserd of weggesneden, maar daar gaat de plastisch chirurg over. Op dermatlogie vh Erasmus 🏥 hoef ik niet meer terug te komen. Dr Wong heeft nog foto's gemaakt en zal mijn dossier naar Dr Koot, dermatoloog in Diakonesseziekenhuis in Zeist, sturen. Daar kan ik dan jaarlijks op controle gaan. Ik wou niet terug naar UMC na mijn slechte ervaring en wisselende (co-assistenten) dermatologen. Liever jaarlijks bij dezelfde dermatoloog in de buurt en slechts 1x mijn 'verhaal' doen. Aangezien ik 'slechts' een basaalcelcarcinoom had is volgens Dr Wong jaarlijkse controle meer dan genoeg. 
Zelf maak ik echter deze zomer al een controle afspraak bij Dr Koot. Zo kan zij mijn herstel ook beter volgen en beoordelen. 

Volgende afspraak is half maart bij plastisch chirurg Mureau 👑.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten