woensdag 1 januari 2014

Vuurwerk, happy new year!

Ik vond de jaarwisseling best emotioneel 😢. Het was zo'n roerig jaar, dat zo prachtig begon met Lisa's komst in ons leven en het laatste kwartaal was zo pittig! Dankbaarheid overheerste voor onze gezonde kids, de liefde & steun van onze omgeving vooral de laatste maanden en ik miste Geert 💞 wel een beetje. Altijd gezellig als hij erbij is (al compenseerde Theo Maassen's grappen 😜, de knuffels van wakkere Lisa, gezelligheid van mijn ouders, champy 🍸 van mijn vader en lekkernijen 🍘 van mijn moeder een hoop ☺️).


Vannacht werd Lisa rond 0.00u wakker door het enorme harde, mooie vuurwerk! Lars heeft lekker doorgeslapen 😴. Jammer, want hij had t prachtig gevonden! Hier bij mijn ouders heb je prachtig ver uitzicht over de omringende dorpen. Het leek wel een vuurwerk show. Lisa & wij hebben genoten 🎆.
 
Mijn moderne pap maakte rond middernacht nog een mooie selfie met blije jarige Lisa. Zoet!
 
Ik wens iedereen een happy new year, mooi 2014 en vooral een hele goede gezondheid voor jullie zelf en jullie geliefden.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten