maandag 30 december 2013

Birthday girl(s)

Dinsdag, 31dec

Sinds gister einde vd middag ben ik met de kindjes bij mijn ouders. 

Geert moet vandaag 24u (erg hard) werken bij de brandweer 🚒. Met Oud & Nieuw is het natuurlijk topdrukte voor de brandweer, zeker in grote steden zoals Utrecht. Hopelijk komen ze niet in al te gevaarlijke situaties terecht. Gelukkig zijn ze goed getraind en met elkaar, dus komt vast goed. 

Erg lief dat mijn ouders ons hebben uitgenodigd! Zeker omdat dit ook mijn verjaardag is en morgen Lisa's 1ste verjaardag. We vieren dat morgenmiddag in kleine kring (dan is Geert er weer en met de Opa's & Oma's) en komend lang weekend wat groter met een 'minnie mouse feestje' met familie, vrienden, haar peettantes, buren, vriendjes en neefje & nichtje. Echt bijzonder dat ons meisje 1 wordt! 
Zo fijn voor mij om deze dagen niet 'alleen' te zijn (zonder Geert), maar gezellig bij liefdevolle familie. Ik verheug me nu al op onze feestje(s), vooral komend (lang) weekend gaan we veel leuke mensen over de vloer hebben. Dan zie ik iedereen weer (al heb ik veel van deze lieve mensen natuurlijk toch regelmatig gezien in mijn 'kluizenaarsbestaan' van 2 maanden) en kunnen we t gezellig hebben met elkaar 🎉☕️🍰🍷. Dat zal wel lukken, la la la 😜. Daarnaast kunnen zij dan ook het (voorlopige*) resultaat zien van mijn gezicht en mijn poging aanschouwen om er iets van te maken, ha ha 😉.

* 'voorlopig' ivm de zwelling van mijn neus die nog verder weg zal trekken en verdere litteken/wondgenezing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten