woensdag 18 december 2013

Top verrassing, nu badkleding passen

Donderdag, 19dec

Mijn ouders gaan ons trakteren op een heerlijke week met 'the happy family' (mijn ouders, mijn zus & haar vriend en ons gezinnetje) naar Landal Vennebos. Ze hebben vanaf maandag 2 huisjes gereserveerd. Echt een geweldig idee om er even gezellig uit te zijn met de kerst en fijn bij elkaar te zijn na dit roerige jaar met gelukkig een heleboel upps, maar ook helaas een paars downs.

Lars is door het dolle heen, sinds mijn vader het mooie nieuws over 'de vakantie' met hem deelde. Dat wordt genieten voor de kids: zwemparadijs 🏊,  indoorspeeltuin, Puck & Pelle, kinderboerderij 🐷🐰🐓 etc. Lars is er nog nooit geweest, maar zijn vriendje Bram is 'fan' van Landal, dus dan moet het tof zijn 👍.

Ik ben gisteravond gelijk gaan kijken of de zwemkleding nog wel past, want anders snel iets bestellen. Lisa in haar badpakje, dat ik aan t einde vd zomer ☀️ had geshopt, past en is zo zoet 😍. Voor Lars snel nog een bestelling geplaatst, hopelijk voor dinsdag binnen.

Echt héééél veel zin in om er even tussenuit te gaan na fit kluizenaarsbestaan vd afgelopen 2 maanden. Wat een prachtig, lief idee van mijn ouders. Landal here we come!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten