zondag 8 december 2013

Grappige mannen & lieve vrouwen

Deze tijd ben ik vooral goed door gekomen door de grappige mannen en lieve vrouwen in mijn omgeving...

Grappige mannen
* Onze vrienden en mijn baas die niet mij, maar vooral Geert sterkte wensten met mijn operaties en het 'uitzicht' daarna 😉.
* Geert heeft mij zovaak aan t lachen gebracht en grappige verhalen verteld, dat ik zelfs pijn kreeg aan mijn hechtingen van het schateren 😜.
* Lars is komisch met zijn dokterskoffertje, waarmee hij me steeds gaat onderzoeken en telkens 'beterschap' wenst als dokter Lars.
* Mijn vader kreeg de lachers op zijn hand toen hij met Lisa ging fietsen en heeeel charmant opstapte 😉.
* Mijn schoonvader deed me glimlachen toen hij zo verheugd was 😊 om met Geert en de kindjes naar de Sint bij de Brandweer 🚒 te gaan.
* Ronald, de wondverzorger, spant de kroon 👑. Hij heeft de lolligste verhalen over barende Antiliaanse vrouwen. Ook mij neemt hij vaak in de maling. Hij zei dat ik makkelijk kon onthouden welke vitamine creme Geert voor mijn litteken moest kopen, ik moest aan mezelf denken de E van Elegant. Ha, ha, zo voel ik me nu natuurlijk niet echt. Wel lachen met zo iemand 😄.

Lieve vrouwen
Mijn moeder is de zorgzaamste mama ever! Mijn dochtertje is het liefste & blijste meisje dat ik ken ☺️. Mijn zus is super betrokken. Mijn vriendinnen erg attent en we hebben heel veel contact. Mijn buurvrouwen zijn zo aardig. Schoonmoeder en schoonzusje super geinteresseerd. Mooie mails van tantes. Mijn naaste collega's zijn erg sweet & funny met hun berichtjes en gedichten!

MIJN DANK IS GROOT!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten