dinsdag 17 december 2013

Planning bijstellen

Ondanks 2 slechte nachten, heb ik er nog steeds alle vertrouwen in dat het met mijn gezicht allemaal wel goed gaat komen. Alleen jammer dat de 'planning' niet duidelijk is. Ze geven niet aan of de zwellingen over dagen of weken wegtrekken. Alleen dat ik mijn rust moet nemen en geduld moet hebben (mijn zwakke plek). In dit geval heb ik echter niks te zeggen, dus moet me maar (met enige 'moeite') schikken naar de situatie.

Mijn planning voor deze week had ik al gemaakt. Vandaag terug verhuizen naar Zeist. Woe & don gaan de kids naar 't Mereltje en kan ik werken. Donderdag zou ik ze weer voor de 1ste keer gaan brengen & halen (als Geert werkt 🚒). Vrijdagochtend is er gezellig kerstontbijt op een prachtige locatie, waar al mijn collega's er chique uitzien en er altijd een heel gezellige sfeer heerst. Prachtig moment om mijn dierbaarste collega's weer te zien. 
Helaas vallen beide activiteiten door de huidige ontwikkelingen in de soep. Erg jammer, maar om volledig 'naakt' & zelfs gehavend (bloed en gezwollen) te verschijnen bij beide gelegenheden was niet mijn bedoeling. 

Normaal loop ik al niet zonder make up rond, zelfs met hardlopen doe ik mijn haar en zijn mijn ogen opgemaakt (en Evy is dan 'fier op U' 😉). Dan voel ik me prettig. Ja, ja, ik hoor mijn mannelijke vrienden al roepen dat ik een beetje een 'ijdeltuit' ben, maar daar is volgens mij niks mis mee. Ik kan er juist enorm van genieten als mensen er mooi verzorgd uitzien en moeite doen zich leuk te kleden. Daarom ben ik vast ook zo dol op de kerst 🎄 en Maastricht.

Gelukkig gaat mijn reddende engel 😇, di papa, ons uit de brand helpen. Ja, niet alleen mijn lover 😻 kan een brandje blussen 😸. Mijn vader komt morgenmiddag naar Zeist en is hier dan om donderdagochtend de kids te brengen en donderdag namiddag de kids op te halen bij 't Mereltje 🏫. Echt top 👍 dat mijn papa ons zo wil helpen, dan kunnen de kindjes 2 dagen lekker spelen met andere kindjes en kan ik nog ff op de achtergrond blijven en wachten met in het openbaar verschijnen tot ik (op z'n minst) weer een beetje mag make uppen. Dan voel ik me prettiger en minder kwetsbaar. Dat is trouwens ook beter voor ieders uitzicht 😜.

Wel jammer want ik vond mijn eigen planning zo leuk & goed, maar het af en toe bijstellen vd planning hoort ook bij het leven...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten