zondag 8 december 2013

Relax middag

Vandaag kan ik dus even relaxen en dingen voor mezelf doen: ME-time.
 
Ronald πŸ˜· komt pas vanavond na 20u. De vraag is natuurlijk hoelaat, ha ha πŸ˜‰. Hij heeft gister de sticker van mijn voorhoofd weggelaten omdat deze (wel nog rose is), maar bijna helemaal dicht. Lars vind me zonder sticker veel knapper πŸ‘, mijn kleine slijmbal 😜! Helaas is wel mijn rechter oog ontstoken, dus dat is ff minder.
 
Net was een vriendinnetje hier om even fijn bij te kletsen & koffie te drinken ☕️. Een vd weinige mensen waar ik zelf de deur voor open doe πŸ˜‰ (ha ha) ivm huidige 'look'. Met ontstoken oog word ik helaas niet charmanter.
 
Nu lekker relaxen in ons grote bad met heerlijke Rituals geuren. Uitgebreid haren wassen en poedelen (maar oppassen met gezicht). Ik begin ook al de 1ste voorbereidingen te treffen voor operatie van dinsdag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten