maandag 2 december 2013

Huisarts op bezoek

Zojuist is mijn huisarts langs gekomen. Dr vd Beek is een erg geïnteresseerde, fijne huisarts. Ze hebben hem vanuit het Erasmus goed geïnformeerd over mijn operaties en de voortgang van mijn herstel. 
Hij vindt het ook heel heftig voor me dat ik dit moet meemaken. Hij zei dat hij er versteld van staat dat ik zo strijdbaar ben en goede mentaliteit heb. Dat ik zo fit aan de operaties ben begonnen helpt enorm bij het herstel (ook vd narcose). Over de techniek die de chirurg heeft toegepast en de genezing van mijn wonden was hij vol bewondering (zelfs een beetje lyrisch). 

Wel jammer dat mijn conditie afgelopen weken minder is geworden door de, noodgedwongen, beperkte beweging & verbranding. Daarnaast lette ik altijd perfect op mijn gezonde voeding en eet ik nu meer wat 'de pot schaft'. Eten is een vd weinige 'events' waar ik naar uit kan kijken. 
Hierdoor ben ik waarschijnlijk ook wat angstiger om griep te krijgen.

Na 16dec ga ik aan de slag om mijn fitheid weer op peil krijgen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten