woensdag 11 december 2013

Rust en juichen??

Woensdag, 11dec

Gisteravond waren we laat bij mijn ouders. Ze hadden lief met het eten op mij gewacht. Mijn moeder had mijn favoriete eten (rijst met kip & champignons) gemaakt. Ik had in die 24u slechts twee boterhammen gegeten in het ziekenhuis, dus dat ging er in als koek!

Vannacht fijn geslapen 😴! Wel met medicatie (🐴💊), maar daardoor kon ik wel zonder veel pijn in slaap komen. Gelukkig weet ik nu wel dat ik kuur van deze zware medicijnen niet af hoef te maken, alleen innemen indien noodzakelijk (ivm pijn).

Vandaag fijne rust dag. Hoe leuk de kids ook zijn, het is fijn dat ze nu bij mijn schoonouders herrie maken en praatjes hebben. Hier is het lekker rustig, want ik moet even bijkomen van alles (korte nacht maandag op dinsdag, de operatie, narcose, lang wachten, veel reizen en spanning). Daarnaast zal de rust en tijd ervoor moeten zorgen dat de bloedsomloop in mijn neus(top) goed opgang komt, zodat zwelling afneemt en kleur normaler wordt. Ik zie er nu wat gehavend uit, maar stuk normaler dan laatste weken 😉.

Erg fijn & prettig hoe we het geregeld hebben met hulp van onze ouders:
* Kids hebben t super leuk, spelen lief en slapen goed in Heythuysen,
* Geert heeft vandaag een fijne werkdag (mooie afscheidsreceptie van 2 fijne 🚒 brandweer-collega's die al jong met 'pensioen' gaan). Geert wil dit natuurlijk niet missen, want wat wordt zo'n afscheid na bijna 40 jaar trouwe dienst op verschillende manieren, mooi en bijzonder gevierd! 🎉
* Ik heb rust, ben fijn bij mijn ouders (want mag 1ste 48u na de narcose absoluut niet alleen zijn) en kan vanavond met (1 oog &) mijn vader naar Ajax kijken ⚽️. Hopelijk wordt t juichen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten