donderdag 26 december 2013

Vuurdoop

Donderdag, 26dec

Vandaag heb ik de echte vuurdoop gehad. Ik ben met mijn familie en de kids gaan zwemmen 🏊. Natuurlijk heel voorzichtig gedaan met mijn gezicht en het water (ivm chloor). Lisa heeft genoten in haar grote zwemband, lekker ronddobberen en spetteren in het baby-badje. Lars vond t geweldig met Oma: springen vd waterkant en op haar rug in het golfslagbad. Echte water-ratjes, die kids van ons. 

Het was natuurlijk wel ff wennen voor mij. Op meerdere vlakken moet ik eerlijk bekennen:
- half okt was ik erg fit, voelde me best strak en lekker in mijn vel. Nu voelde ik me iets minder comfortabel in mijn zwempak (waarschijnlijk zou iedere vrouw dat hebben na 2 maanden niet sporten/weinig beweging);
- ik moet oppassen met mijn gezicht, dus ben allerter in t water en minder vrij. Gelukkig is t in t babybadje rustiger 😉. Zo kon ik toch 'meedoen' en Lars kreeg genoeg aandacht vd rest vd familie en kwam ook vaak bij ons in t badje spelen;
- ik heb nog niet de waterproof Covermed spullen binnen, dus qua make up nog wat experimenteren met mijn eigen spul, dat maakt me wat onzeker als mensen naar me kijken. Dan vraag ik me af of en wat ze denken. 

Vanmiddag zijn mijn zus & Andre ook bij Landal aangekomen. Het is vandaag mijn vaders verjaardag 🎉🎂. Vanavond zijn we met z'n allen uiteten geweest. Iedereen heeft heerlijk gegeten en het was erg gezellig, ook omdat Lars & Lisa lief waren en zich opperbest vermaakt hebben (Lars had weer 2 vriendinnetjes 👭 en Lisa had sjans van de kerstman 🎅). Iedereen was lekker opgetut, daar kan ik altijd erg van genieten. Vooral ook leuk om Geert zo te zien 😍. Het was zo fijn met elkaar, dat ik bijna mijn 'situatie' vergat, pas op de toilet realiseerde ik me het weer...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten