zaterdag 28 december 2013

Ziek binkie

Lars is vandaag helaas ziek. Echt sneu, zijn we op zo'n ideaal park (zeker voor hem) met zwemparadijs, kinderboerderij, speeltuin etc., en dan voelt hij zich zo beroerd. 
Mijn vader is echt mijn 'held', hij heeft zich vanochtend over Lars ontfermd (en dat is geen makkelijk jochie als ie niet in orde is), zodat Lisa & ik de verloren slaapuren konden 'inhalen'. 2 nachten weinig slapen en zorgen is nl niet zo goed voor mijn humeur (minder gezellig) en ik heb angst om migraine te krijgen (door mijn verminderde weerstand). Paar uur slaap 😴 deed de meisjes Verkoulen goed ☺️☺️. Hopelijk is morgen (onze laatste dag hier) de hele familie weer fit & vrolijk.

Eigenlijk zouden we vanavond met de hele familie naar de Italiaan gaan 🍝🍷. Dat hebben we maar even anders opgelost en gehaald. Erg gezellig dat we zo toch lekker, gezellig samen konden eten. De 1ste tekenen zijn er van Lars' herstel, hij eet volop pizza korstjes πŸ‘. 

Voor mij was t weer een 'uitdaging' geweest, eten in een restaurant. De covermed samples heeft Geert meegenomen, nog ff oefenen want t is erg dikke crΓ¨me, veel compacter dan mijn eigen foundation. De juiste kleur zit er wel bij, maar ik ga dit alleen op voorhoofd gebruiken denk ik, anders krijg ik zo'n (onnodige) plamuur-laag. Geert vindt dat zooo lelijk bij vrouwen! Gelukkig hoef ik niet mijn hele gezicht te camoufleren... Al zijn de meningen daarover vast verdeeld πŸ˜‰

Geen opmerkingen:

Een reactie posten