zondag 15 december 2013

FF relaxen

Zondag, 15dec

Sinds gisteravond ben ik erg moe. Het waren gezellige, drukke dagen. Nu ik gestopt ben met de medicatie heb ik wat meer pijn (schrijven ze natuurlijk niet voor niets voor, maar de bijverschijnselen vind ik te heftig). Voel nu zowel druk op mijn neus als ook last vd hechtingen. Mijn ontstoken oog gaat elke dag iets beter, daar gebruik ik wel anti-biotica zalf voor (4x per dag). 

Vandaag ff rustig aan doen, morgen weer druk dagje!

Ik kon vandaag ook van de 'rust' in huize De Wijn genieten, de meisjes waren met z'n 3tjes.
Lars was gezellig met mijn vader rennen, klimmen, springen en poffertjes eten bij het Darteldome in Sittard. Hij heeft genoten! Zoals je op de foto ziet is mijn zoon (blond jochie op de foto met blauw/wit adidas broekje) net zo'n daredevil als zijn vader 😋.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten