donderdag 12 december 2013

Ons gezinnetje herenigd!

Donderdag, 12 dec

Sinds vanmiddag is het gedaan met de rust 😉. Heerlijk dat ik weer herenigd ben met mijn 3 favorieten! Ontzettend fijn met Lisa geknuffeld en haar eindelijk zelf weer eens naar bedje kunnen brengen. Lars was weer vol babbels en zei dat hij blij was dat we weer samen zijn met 'ons gezinnetje'. Toen hij hoorde over de kerstboom 🎄 in Zeist en Little People kerststal met kerstman 🎅 was hij erg blij en heeft hij er zin in om dinsdag terug naar Zeist te gaan. Al geniet hij nu nog volop hier inLimburg.

Lisa blijkt de afgelopen dagen koorts te hebben gehad 😳. Gelukkig hielpen zetpillen. Ik wist van niks (en Geert ook niet). Mijn schoonmoeder had ons niet geinformeerd omdat ik me dan natuurlijk zorgen zou zijn gaan maken om mijn kleine meisje ipv focussen op mijn operatie + herstel. Lisa lijkt nu in goede doen, vorige week vrijdag heeft ze inentingen 💉 gehad en ze krijgt kiesjes 😬, dus wellicht had ze daar last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten