maandag 9 december 2013

Operatie (& Kerst) komt eraan

Maandag, 9dec

Ik ben gelukkig verlost vd griep 😳 en heb alleen nog een ontstoken oog.
Charming, NOT! Dat trekt hopelijk snel weg. Want dat jeukt en 'oogt' beetje sneu. 
Het Erasmus heeft me net laten weten dat ik morgenochtend al om 7.15u verwacht word. De planning is dat ik half 9 richting operatiekamer ga om onder narcose gebracht te worden. We moeten dus heel vroeg vertrekken, maar kunnen dan waarschijnlijk ook weer in de middag naar Z-Limburg rijden. Indien de operatie goed verloopt (en daar gaan we natuurlijk vanuit).

Zo komt Ronald voor de laatste keer mijn wonden verzorgen. We hebben natuurlijk een klein presentje 🎁 om hem te bedanken, vanaf woensdag zal ik weer door de limburgse thuiszorg verzorgd worden (Renata & Marlie staan allebei gereed om weer te helpen). Waarschijnlijk is dit nodig tot de hechtingen verwijderd worden (over een week).

Vandaag fijn kunnen werken en met aantal collega's gesproken. Dat was prettig & nuttig tegelijk. De kids zijn sinds gister bij mijn schoonouders, dus Geert & ik hebben vandaag onze handen vrij. 
Mijn supersnelle kerel is op dit moment van alle markten thuis, dus hij heeft helemaal alleen alvast de kerstboom 🎄 opgetuigd. Een buitenstaander zal niet zien dat hij dit gedaan heeft en niet ik met mijn vrouwelijke touch! Echte metro-man die Geert van mij! 😍
Bij deze het resultaat...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten