woensdag 25 december 2013

Rust & gezelligheid

We zijn nu bij Landal. Kids zijn nog beetje verkouden, maar Lars is weer wat fitter. Lisa is altijd een blije ☺️. Allebei hebben ze fijn geslapen, Lisa bij ons & Lars bij mijn ouders. Echt top dat onze babyfoon het haalt tot het huisje van mijn ouders, dat was gisteravond wel zo gezellig. Konden we bij mijn ouders zitten 🍷☕️🍺 en Lisa fijn slapen 😴. De mannen zijn nog gaan bowlen 🎳. Kortom gezellig dagje.

Gister was mijn 1ste dag oefenen met camoufleren. Het is nog ff uitproberen, ook omdat ik de juiste producten nog niet in huis heb (kleur samples van Covermed). Het is wennen om 1st litteken crΓ¨me te smeren, in te laten trekken en dan pas opmaken. Het litteken op mijn voorhoofd is mooi aan t wegtrekken en prima weg te werken. Moeilijk is het om de plekken waar nog korstjes zitten (voorhoofd, naast oog en op neus) te verdoezelen. 
A, omdat ik juiste product (nog) mis. Mijn make up is niet dekkend, want was nooit nodig;
B. omdat ik beetje bang ben om genezing te verstoren door t (te) dicht te make uppen.
Ik ben dus nog zoekende. Het is wel echt fijn dat ik me weer wat toonbaarder voel. Mensen kijken hier wel naar je, maar of ze meteen zien dat ik iets heb?? Ik kijk ook iedereen aan en dat is niet omdat ze allemaal iets 'geks' hebben, ha ha 😜.

Mijn ouders & Geert reageren heel fijn op mijn opgemaakte 'look'. Maar zij zijn natuurlijk niet objectief. Vanmiddag gaan we met z'n allen zwemmen 🏊, dus dan zal ik merken hoe t echt is in de 'buitenwereld'. 

Echt rustig & gezellig hier. Lisa geniet vd eendjes & eekhoorntjes. Zo sweet! Ongelooflijk dat ze er vorig jaar kerst πŸŽ„πŸŽ… nog niet bij was. Nu wel ☺️!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten