woensdag 4 december 2013

Het aroma komt ons nog steeds tegemoet

Woensdag, 4dec

Helaas komt het aroma ons nog steeds tegemoet. Lisa was gister 7x helemaal doorgelekt, dus 5 wasjes gedraaid. Daardoor is nu alles weer schoon voor de volgende ronde! Want vannacht & vanochtend was het weer prijs. Arm meiske. Mijn nachtrust is hierdoor ook al ff ver te zoeken. Lisa blijft gelukkig wel een lief & blij meisje 😽.

Lars is niet ziek, maar al een week niet in goede doen. Beetje sip, hangerig en wisselend humeurtje 😼. Mijn schoonvader had zijn handen vol aan hem. Nu is mijn moeder gekomen om ons te helpen, zij heeft de houtentrein 🚂 meegenomen, dus meneertje is in zijn nopjes 😊.

Mijn moeder is direct gekomen toen ze hoorde dat ook Geert niet in orde is. Oma heeft Opa dus afgewisseld, echt super lief en fijn! Nu Geert & ik zelf niet top fit zijn en ik nog eens xtra op moet passen is deze hulp zeer welkom! Toppie 👍!

Helaas is Oma's neus ook heel goed, dus ze kan heerlijk meegenieten van Lisa's 💩🙊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten