zondag 22 december 2013

Dagje alleen met de kids en Landal here we come!

Maandag, 23 dec

Vandaag heb ik mijn 1ste 'vrije/vakantie-dag'. Ik moet meteen flink aan de bak. Geert moet werken 🚒, dus ik ben weer eens voor het 1st helemaal alleen thuis met de kindjes. 

Ze zijn allebei, helaas, erg verkouden. De afgelopen nachten heb ik Lisa een aantal x bij ons in bed genomen, als ze huilend 😢 wakker schrok. Zodra ze weer diep in slaap was legde we haar terug in haar eigen fijne bedje. Lars horen we knorren door de babyfoon en af & toe hoesten, verder slaapt hij prima. We hebben niet veel te klagen over de kids & slapen, dat doen ze normaal heel erg goed (geen nachtbrakertjes), dus dit soort nachten komt weinig voor en hoort erbij.

Morgen vertrekken we 'op vakantie' naar Landal. De hele familie is in de stemming, dus wordt vast leuk & gezellig. Landal here we come... (bijna dan 😉)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten