donderdag 19 december 2013

Dag van bezinning...

Vandaag heeft mijn vader fijn de kindjes gebracht en gehaald van de opvang. Daar hebben ze alledrie van genoten ☺️.

Mijn kleine meid is trouwens nu al sociaal bewogen. Ze klapt als een dolle mee met Serious Request πŸ‘.

Mijn dag was ook sociaal en vol bezinning ☺️. Ik heb vanmiddag uitgebreid gebeld met mijn naaste collega's. Erg fijn om die meiden te spreken. Zo vreemd dat ik nu 2 maanden niet op kantoor ben geweest, terwijl ik daar normaal 4 dagen per week ben. Ze hadden ook nog wat wijze woorden voor mij, dat ik me over moet geven aan dit lot en dat dit nu een lange periode lijkt maar straks niet meer. We hebben ook gelachen om het geduldige type dat ik door dit alles ben geworden πŸ˜‰, NOT! Voortaan doen we bila's tussen 11 en 14 uur ergens (planning a la Ronald) een xtje, ha ha πŸ˜ƒ. 
Zij zien ook de voordelen voor mij in deze periode, ik heb veel 'quality time' met de kids (gehad), dat is zeker iets moois dat ik zal koesteren. Daarnaast is de band met mijn familie (die al goed was) nog beter geworden. Datzelfde geldt voor mijn schoonfamilie. Je leert ook je echte vrienden kennen in deze periode en ik moet eerlijk zeggen dat niemand mij teleurgesteld heeft, sommige vriendschappen zijn alleen maar hechter geworden en bij andere mensen merk je zelfs dat je elkaar nog beter ligt dan je vooraf al dacht.

Ik ben niet gelovig, maar ik geloof wel dat uit zware periodes ook altijd iets goeds voort moet komen. Zoiets mag niet voor 'niks' zijn! Vandaag was echt een dag van bezinning. 
Mijn gezicht trekt langzaam bij, ontstoken oog is wel al over, dus vandaag lenzen weer in kunnen doen en beetje mascara op. Dat scheelt, ook qua gevoel. Ik voel me sowiezo weer een stuk fijner dan begin van deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten