zondag 8 december 2013

Wijze woorden & rust 'in de tent'

Zondag, 8dec

Ik heb even rust 'in de tent'. Geert is vanochtend met de kindjes naar Heythuysen vertrokken voor Sintviering met zijn familie en verjaardagsfeest van mijn schoonvader 🎁🎉🍰. De kids zie ik pas donderdag weer. Mijn ouders zijn ook net vertrokken voor een gezellige Sint & rijm-middag bij mijn zus en Andre in Gouda.

Het was super gezellig afgelopen dagen. Al vind ik t nu ook fijn om even alleen te zijn, hoe dol ik ook op de kids ben. Vooral na zo'n drukke Sint & griep week!

Mijn vader heeft vanochtend trouwens nog wijze woorden gesproken. 
Hij zei dat ik me druk moet maken over zaken die ik kan beïnvloeden en dat er soms nare dingen op jouw pad komen waar je niks aan kan doen, maar gewoon zo goed mogelijk mee om moet gaan. Die wijze papa van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten