maandag 9 december 2013

D-Day 3

Dinsdag, 10dec

De wekker ging al om 5.45u. Weinig geslapen vannacht, Geert helaas ook. Ik heb nog last van ontstoken oog, de Kamille-bloem thee op mijn oog heeft (nog) niet geholpen. Was tip van Ronald. 

We zijn nu opweg naar Rotterdam. Om 7.15u worden we verwacht. Wel fijn dat we in de ochtend aan de beurt zijn, omdat ik nuchter moet zijn en we hebben nu geen filestress. Duimen 🍀 voor topdag Dr Mureau en mooi resultaat!

O jee, de vraag is of operatie wel door kan gaan. Dat ik griep heb gehad is geen probleem, maar dat ontstoken oog zo dicht bij operatiegebied zit moet jr zaalarts checken bij operateur. Het zal toch niet... 😔

Het gaat door! 🎉👍
Wat was t fijn om Dr Mureau te zien! Hij heeft met een buitenlandse arts naar mijn gezicht gekeken. Hij heeft alle tijd genomen voor het verfijnen & verdunnen van de huid op mijn neustop en verwijderen van overtollig vel. Eigenlijk was dat niet ingecalculeerd, maar hij heeft ook neus iets gelift. 

Operatie is geslaagd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten