woensdag 18 december 2013

Vrij rond kerst & start 6 jan.

Ik heb overlegd met mijn baas en zij kunnen zich vinden in mijn voorstel om vrije dagen op te nemen rond de kerst en op maandag 6 januari weer te starten met werken vanaf ons kantoor in Baarn.

Het is jammer dat ik het SPN Kerstontbijt moet missen, want er wordt wederom een pracht reis weggeven aan 1 van mijn collega's. Vorig jaar won een van mijn favo collega een mooie reis naar Ijsland 🌌. Echt een tof 'kerstkado'.

Prive heb ik wel flink wat discussie gehad met familie & vrienden over het feit dat ik vrije dagen op wou gaan nemen rond de kerst. Zij vonden dat belachelijk omdat ik nog niet ok ben en legitiem 'ziekgemeld' sta. Echter zelf voel ik me er prettiger bij om het zo te doen. Zo 'voel' ik het dan niet vervelend als we iets leuks doen met kerst. Ik hoop natuurlijk de komende 2 weken te kunnen werken aan mijn 'look', wat fitter te worden en vooral ook weer te genieten van het 'gewone' leven ☺️.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten