maandag 16 december 2013

Medisch geslaagd!

De artsen zijn erg tevreden. Daar ben ik heel blij om. Medisch is natuurlijk onze 1ste zorg en dat is helemaal ok nu. Ik heb nu net zoveel kans op huidkanker als ieder ander. 

Ik vind het sneu dat er mensen zijn die denken/dachten dat mijn niet levensbedreigende bolletje (basaal celcarcinoom) zich op den duur zou kunnen ontwikkelen tot een melanoom (huidkanker die dodelijk kan zijn). Dat was absoluut niet aan de orde. Dit zijn 2 totaal verschillende vormen van huidkanker. Helaas ken ik inmiddels een aantal fijne mensen die helaas iemand verloren hebben aan een melanoom...

Mijn vorm van huidkanker was niet levensbedreigend, maar moest wel verwijderd worden. Dat is belangrijk omdat het indien t kraakbeen wordt aangetast kan lijden tot verminking, in mijn geval van mijn neus. Daar wordt je natuurlijk ook niet blij van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten