maandag 16 december 2013

Laatste x Erasmus in 2013!

Maandag, 16dec

Vandaag heb ik helaas een off-day 😔.
Vannacht weinig geslapen, blijkbaar toch wat spanning voor het verwijderen vd hechtingen. Dat deed 1ste x erg veel pijn aan mijn neus, hoewel 2de x meeviel. 

Mijn vader heeft me fijn tot Eindhoven gebracht. Het is echt een genot om in zijn mooie auto te zitten, nog fijner dan onze eigen fijne bolide. Geert moest tot vanochtend werken, dus dit was weer een mooie oplossing. Zelf rijden is nog geen optie omdat ik door ontstoken oog slechts 1 lens in kan.

Het verwijderen vd hechtingen deed veel pijn (vooral onderaan neus ivm liften en bij plek bovenaan neus waar verbinding zat). Het was xtra pijnlijk doordat er veel geronnen bloed aan mijn huid en de hechtingen vast zat. Dat komt natuurlijk ook omdat ik de gaasjes vanaf dinsdag moest laten zitten. 

Nu zit er beetje bloed waar hechtingen zaten, dus Lars schrok een beetje toen ik thuiskwam. Dit was de 1ste x dat hij mij (weer eens) zonder verband zag. Ik had gehoopt dat t er nu al beter uit zou zien, maar we moeten wachten tot zwelling vd neus weg is, dan trekt kleur ook bij. 

Artsen zijn zowel medisch als cosmetisch tevreden. Genezing gaat goed en contouren van mijn neus zien er goed uit. Ik moet gewoon geduld hebben...! Vanaf volgende week mag ik met litteken creme gaan smeren en gaan make uppen. Dan kan ik mijn best gaan doen om er iets van te maken, daar kijk ik naar uit! Ik had gehoopt dat dit deze week al zou mogen, maar dat mag absoluut niet vd arts. Ook met haren wassen moet ik oppassen dat er niets over mijn gezicht loopt, want dan kunnen plekken waar hechtingen tot vandaag zaten gaan ontsteken.

Geduld....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten