vrijdag 27 december 2013

Arm meiske

Zaterdag, 28dec

Mijn kleine meisje zit ff niet lekker in haar vel. Maar waarom?? Ik loop nu al 2 nachten met haar rond en neem haar bij mij in bed. Helaas lijkt niks te helpen om haar traantjes te stillen (alleen dat laatste, tot ze weer moet hoesten, dan 😪). Geert is 2 nachten niet hier ivm zijn werk 🚒. Het is dus ff een pittige tijd voor mij.

Vooral zielig voor Lisa natuurlijk, omdat t zo jammer is dat ze (nog) niet kan aangeven waar ze last van heeft. Ik haal dus maar steeds alles uit de kast: schone pamper, eten, drinken 🍼, buikje wrijven, rondlopen, wiegen, dentinox voor tandjes etc. Lars slaapt er gelukkig niet minder om. Thuis zou ik Lisa makkelijker even laten huilen (omdat Lars op zolder slaapt), hier ben ik veel te bang dat hij ook wakker wordt. Het vreet energie dit soort nachten. Erg jammer, want hierdoor zijn de meisjes Verkoulen overdag niet topfit. 

Gelukkig komen vandaag de hulptroepen weer naar Landal, in de vorm van Geert. Dan kunnen we de zorg weer een beetje samen verdelen en oppakken. Zo zielig om mijn meisje zo in tranen te zien 😢 en niet te weten hoe ik haar het beste kan helpen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten