vrijdag 6 december 2013

Ziekenboeg duurt voort... & Sintfeest

Vrijdag, 6dec

Lisa & ik zijn helaas nog allebei aan de diarree. Arm meiske moest zelfs in bad afgespoeld worden. Ik voel me wel stuk beter dan gister door heerlijk nachtje slaap 😴. Dat scheelt!

Geert is vanochtend met Lisa naar consultatiebureau geweest (want ik kan dat natuurlijk & helaas nog niet zelf). Ze heeft inentingen gehad 💉 en verder was alles goed met ons lange meisje. 

Kids liggen nu even te slapen. Ik hoop dat Ronald 😷 zo komt, want daarna gaan we fijn met mijn ouders en de kindjes Sinterklaas vieren. Ik heb online een persoonlijke Sint video voor ze laten maken, hopelijk valt dit in de smaak. Wat een feest!

Lars was helemaal onder de indruk van de Sint dvd die speciaal over hem & Lisa ging. Toen Sint zei dat de kado's 🎁 in het schuurtje lagen, werd hij helemaal blij en moest Geert snel in actie komen. Kado's vielen in de smaak ☺️! Echt een gezellige middag (ook al moesten mijn moeder & ik vanwege rommelende buik de lekkere banketstaaf & snoepgoed aan ons voorbij laten gaan, werd gecompenseerd door de smikkelende mannen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten