dinsdag 10 december 2013

Operatie is geslaagd!

Na 10 lange uren vertoeven in het ziekenhuis kregen Geert & ik het verlossende bericht vd arts dat we naar 'huis' mogen. We zijn allebei doodmoe! Tijdens mijn (aangename) narcose heb ik aan mijn meiske met goede smaak (Jaguar 🚘) gedacht die ik straks weer mag tillen en vasthouden. Zo fijn ☺️!

Neus is nog flink gezwollen en neustop paarsig. Dit trekt echter op termijn weg. Maandag weer naar Erasmus voor verwijderen hechtingen. Voorlopig was dit de laatste operatie, juich juich! Dr. Mureau heeft wel al aangegeven op welke zaken hij gaat letten: is neus klein genoeg, heelt wond op voorhoofd mooi en trekken littekens goed weg met creme. Zo niet, dan zal ik nogmaals onder het mes moeten, maar dat zal pas over half jaar zijn. Eerst afwachten wat tijd icm mijn huid zelf voor resultaat geeft.

Geduld is een schone zaak...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten