zondag 22 december 2013

Thank god voor internet

Ik mag me vanaf morgen (eindelijk) weer eens opmaken. Thank god voor internet! 

Ik heb de afgelopen avonden het internet afgestruind naar 'how to's' (op youtube) en via google, opzoek naar make up tips ivm het camoufleren van littekens. Gelukkig staan er zowel tips over de juiste producten die je kunt gebruiken en hoe t beste aan te brengen. Ik heb namelijk 2 issues:
1. littekens enzo goed verzorgen & verminderen (door goede littekencreme) en 
2. het e.e.a camoufleren (door juiste producten te gebruiken, die dekken, zon bescherming bieden en niet irriteren)

Voor beiden heb ik goede tips gevonden. Ik zou bijna zeggen dat het een geluk is dat ik niet de enige ben die te stellen heeft met onregelmatigheden in het gezicht. Wat zijn er veel meiden met erge acne, pigmentvlekken en littekens. Mooi dat ze op youtube video's plaatsen over hoe zij hiermee 'dealen' en er iets moois van proberen te maken en tips geven (over wat werkt en wat niet, ook qua producten). Erg nuttig, zeker voor mensen zoals ik nu. Al maken de Amerikaanse meisjes zich wel heel dik op, dat vond ik wat teveel vh goede. 

Ik heb nu het volgende waar ik mee aan de slag ga:
- Mr Organic, vitamine E om e.e.a. vettig te houden, helpt bij herstel vd huid;
- Bergman Kliniek, scar serum om littekens te verminderen, hellt bij het wegtrekken ervan;
- Coverderm, samples aangevraagd van 3 kleuren online aangevraagd. Zo kan ik kijken of deze 24u en waterproof concealer & foundation speciaal voor o.a. het camoufleren van littekens ook voor mij werkt en in welke kleur. Belangrijk is dat deze dekkend is en niet de huid niet irriteert. Heel belangrijk!

Hopelijk lukt t me om er wat van te maken. Jullie zullen het resultaat gaan zien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten