vrijdag 13 december 2013

Onrustig nachtje & oogje

Vrijdag, 13dec

Helaas te vroeg gejuicht over Lisa. Ons nachtbrakertje begon gisteravond en vannacht elke keer te huilen. Maar waarom? Tussendoor viel ze wel steeds in slaap. Mijn ouders hebben haar onder hun hoede genomen, ondanks het slaaptekort vond mijn vader t ook wel erg gezellig met de kleine meid erbij. Nu is Lisa weer (ff) blije en lekker in t zonnetje ☀️ aan t wandelen met Opa.

Ik moest vannacht 2x mijn oog schoonmaken, want zat dicht met pus. Echt niet lekker. Ik had gister al wat deskundige info ingewonnen bij mijn collega van Gezondheidsnet. Zij gaf aan (net als de artsen in het ziekenhuis 🏥) dat ik het beste contact op kon nemen met de huisarts indien ik meer dan een paar dagen last had van mijn ontstoken oog. Zeker omdat het dichtbij het operatiegebied zit, is het belangrijk dat het niet overslaat en snel overgaat. Vanochtend heb ik gelijk mijn huisarts gebeld, door zijn huisbezoek van vorige week is hij perfect op de hoogte, hij snapt dat ik niet naar de praktijk kan komen en heeft anti biotica creme recept naar limburgse apotheek gefaxt (ja, die bestaan nog 😉). Die creme moet ik 4x per dag smeren. Hopelijk helpt dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten