vrijdag 20 december 2013

Rommelig dagje

Vrijdag, 20dec

Vandaag was een rommelig dagje. Qua uiterlijk gaat t steeds iets beter met mijn gezicht. Ik heb wel nog best wat pijn in mijn gezicht (voorhoofd trekt, druk bij oog en rode neustop). Dat zorgt er helaas voor dat ik 's nachts niet top slaap, maar overdag dutten lukt ook niet (daar ben ik te onrustig voor en moeilijk met 2 kids thuis). Wel wat nuttige klusjes op de computer gedaan voor ons gezinnetje. 

Het is echt vreemd om overdag beneden te zijn, omdat er om de haverklap een bezorger van post of pakketjes aan de deur komt (die mij nog ff niet mag zien). Vanmiddag heb ik dan ook met Lisa op zolder gespeeld. Zo kon ik ongestoord met haar bezig zijn op het speelkleed en Geert zijn klusjes buitenshuis doen. Prima oplossing! Maar wat is t fijn als straks alles weer wat normaler is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten