zondag 26 januari 2014

Leuk & druk weekend

Heerlijk dat ons leven weer 'normaal' is. Geert moet meer werken 🚒 en ik heb drukke tijden op mijn eigen werk, dus het tempo zit er alweer snel helemaal in. We hebben veel gezellige dingen op het programma. Vrijdagochtend had Lars leuke speeldate 👱 en gistermiddag verjaardagsfeessie 🎉🎁🍰 bij goede vriend(en). Zelf heb ik gisterochtend weer eens heerlijk met Lars door Zeist gefietst, lekker door de bossen 🌲🌳 en bij de beestjes gekeken (hertjes, bokjes, eendjes en paardjes) 🐐🐴. Lars wou ook perse even bij Slot Zeist kijken, omdat we daar getrouwd zijn 💍💞 bijna 4 jaar geleden. Lars komt door de regelmaat die is teruggekeerd in ons leven ook steeds beter in zijn vel. Hij wou zelfs wel ff op de foto.

Ik ben ook samen met vriendinnetje weer gestart met sporten 👯 (heb nog steeds spierpijn vd pilates les 😉). Het is nog even zoeken naar een fijne nieuwe sportschool die veel biedt, maar ook niet te duur is. Hardlopen wil ik ook weer mee starten, heb nieuwe outfit aangeschaft om mezelf te motiveren. Zal weer met les 20 van Evy moeten beginnen, want mijn conditie is niet meer wat t was en moet rustig opgebouwd worden. Ik wil ook een leuke beanie aanschaffen, dat kan fijn mijn voorhoofd bedekken, dan hoef ik geen camouflerende make up op met rennen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten