woensdag 8 januari 2014

Moe en heerlijk voldaan

Woensdag, 8jan

Moe, maar voldaan lig ik op mijn bedje. Heerlijk gebadderd 🛀, na 3 drukke dagen. Fijn om weer aan het werk te zijn. Het is meteen druk met afspraken & projecten, de beste manier om er weer helemaal en snel in te komen. Sommige collega's vroegen zich af of ik langzaam ging opstarten met minder werkuren per dag, maar ik doe t 'cold turkey' direct 32u/4 dagen. Dat voelt goed, want dan kan ik mijn werk weer volledig oppakken. Komend weekend hebben we niks gepland, dus rustig met z'n 4tjes. Geert moet alleen zondag werken 🚒, dus dan ben ik alleen met de kids.

Gisteravond heerlijk uiteten geweest met Geert en mijn schoonouders. Erg gezellig en lekker gegeten. Zo fijn na zo'n tijd van binnen blijven. Kids waren in goede handen bij onze lieve oppas.
Geert's vader had trouwens een top-toetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten