zondag 20 oktober 2013

1ste nacht 'thuis' & thuiszorg Renata

Vannacht heel veel pijn gehad in mijn gezicht en in fases wat geslapen. Het ademen moest door mijn mond, want neus is gevuld met bloedproppen. We hebben de bedden ongezellig uit elkaar moeten zetten om te voorkomen dat Geert in zijn slaap per ongeluk aan mijn gezicht komt. Ik ben een echte buik- & zijslaper, maar dat gaat nu niet. Kan alleen op mijn rug liggen met aantal kussens onder mijn hoofd, dus in 1 houding liggen. 
Vanochtend mocht ik 2 flinke pijnstillers 💊 nemen en daarnaast paracetamol. Dat heeft goed geholpen, daarna heb ik ff fijn geslapen 😴.

Om 11.30u kwam Renata vd thuiszorg. Zij zal mijn wonden verzorgen zolang als ik in Z-Limburg verblijf. Ze is een echte limburgse en werkt heel netjes en clean. Ze heeft de bloedproppen deels uit mijn neus gehaald, zodat ik makkelijker kan ademen. Hechtingen zien er goed uit volgens haar. Haren wassen mag (nog) niet en Geert heeft met Erasmus gebeld om te vragen hoe om te gaan met hechtingen en gaasjes in mijn oor. Ze hebben namelijk kraakbeen van mijn oor gebruikt voor reconstructie van de neus. Die moeten we iig tot donderdag laten zitten. Donderdag gaan hechtingen eruit en moet ik op controle in het Erasmus in Rotterdam.

Het is jammer dat we niet ff kunnen doorspoelen, zodat we het eindresultaat alvast kunnen zien. Dat zou deze moeilijke tijd wat makkelijker maken. Maar ja, helaas kan dat niet. Ik merk dat mijn ouders ook erg geschrokken zijn en Lars heeft 100.000 vragen. De enige die relaxt oogt in deze tijden en heel erg goed naar de toekomst kan kijken is Geert (gelukkig is onze liefde niet pril). Lisa heeft dat ☺️ blije vast van haar vader, want zij laat zich (ook) niet afschrikken door mijn 'look' en blijft super enthousiast als ze mij ziet. Erg sweet 😍.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten