woensdag 16 oktober 2013

Wat een lieve mensen en spanning stijgt...

Gister mijn laatste werkdag gehad voordat de operaties gaan beginnen.
Ondanks het feit dat Lisa sinds zondag verkouden is en slecht slaapt, was ik toch best fit en had ik een goede dag. Fijn om alles goed af te ronden en (naar mijn mening 😉) netjes achter te laten. Mijn naaste collega's waren super lief en maandags hebben we (bijna) met het hele team nog gezellig uitgebreid met elkaar zitten lunchen op mijn kamer. Het voelt toch echt anders om nu weg te gaan om deze rot reden dan eerder bij iets leuks als zwangerschapsverlof. De rest van het bedrijf heb ik bij mijn vertrek een mail gestuurd over mijn tijdelijke afwezigheid. Niet normaal wat een warm bedrijf SPN is, zo ontzettend veel lieve reacties ontvangen!

Nu bezig met alle spullen in te pakken van de kids. Vandaag brengen we ze naar Zuid-Limburg naar mijn ouders. Echt fijn dat zij ons zo willen & kunnen helpen. Als ik zaterdag uit het ziekenhuis kom gaan wij ook naar mijn ouders. 


Geert is echt een lieverd! Deze week mocht ik op de bank slapen en heeft hij 's nachts zieke Lisa verzorgd. Dit omdat ik absoluut niet verkouden of ziek mag worden, want dan gaat het hele 'feest' niet door. Daarnaast wou ik mijn laatste werkdagen nog een beetje fit (en niet suf en emo 😢) doorkomen. Dat is zo goed als gelukt. Ook een heel lief kaartje van mijn 3 schatjes gekregen 😍😍😍.
Het is echt fijn, zeker in deze tijden, om te merken dat ik zoveel lieve mensen ken. Laatste weken waren eigenlijk super gezellig, veel familie en goede vrienden gezien en gesproken. Ondanks de trieste tijd die gaat komen en de gesprekken daarover, ook juist ontzettend veel gelachten 😄

Morgen is het zo ver... Spanning stijgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten