zondag 27 oktober 2013

Family time!

Zondag, 27okt

Dit weekend is familie-weekend!
Gister zijn mijn schoonouders op bezoek geweest. Mijn schoonmoeder had samen met nichtje Pien een heerlijke appeltaart gebakken. Het was erg gezellig en fijn om ze te zien. Ik ben blij dat we pas dit weekend, na verwijderen vd hechtingen, afgesproken hadden. Nu zie ik er met gewassen haar (in de badkuip door mijn moeder) en minder bloed in mijn gezicht iets fatsoenlijker uit dan een paar dagen geleden. Mijn schoonmoeder werkt zelf in de verzorging en vond dat mijn wonden er na 1 week goed uitzien. Wel vonden ze dat ik erg vermoeid ben en dat klopt. Ik heb me dan ook af en toe teruggetrokken, want 7 'man' om me heen (waaronder 2 kids) terwijl ik onder de med. 💊 zit en amper wat zie is erg vermoeiend voor me.

De kids hebben enorm genoten van alle Opa's & Oma's om zich heen. Lars was zo dol dat hij er zelfs niet van kon slapen. Hij vond t zo leuk! Lisa werd super veel geknuffeld, fijn om te zien al blijft t moeilijk dat ik dat nu zelf niet kan doen. Ik mag komende tijd nl nog steeds niet tillen en bukken. Daarnaast is t te gevaarlijk, want zij zou gelijk aan het verband op mijn gezicht gaan trekken, nieuwsgierig meisje. Lars viel gister met rennen, toen moest hij huilen 😢. Dan is t toch raar dat ik hem dan niet kan troosten zoals normaal. Gelukkig heeft hij een fijne papa die er dan ook voor hem is.

Vanmiddag waren mijn zus & Andre op bezoek. Gezellig om ze te zien. Lisa reageert altijd super lief op mijn zus. Komt vast omdat wij hetzelfde klinken. Lisa heeft lekker met mijn zus & Andre gewandeld en knuffelsessie gehouden! 
Was erg gezellig dat ze hier waren, zowel voor mij als voor mijn ouders. 

Op dit moment wil ik de bezoekjes beperken tot de 'innercircle' dat voelt t prettigst. De rest zal ik mijn huidige 'look' besparen 😉.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten